حماسه ۹ دی نماد بصیرت مردمی است که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

حیدری،گفت: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ و همواره اعلام می‌کنند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای خواهند ایستاد.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت حماسه تاریخی ۹ دی و هفته بصیرت ،گفت: ۹دی ماه ۱۳۸۸ اوج بصیرت،‌ اقتدار و غیرت دینی مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است ونشان دادندمردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه‌ای در دفاع حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.

 

نماینده مردم سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، افزود: درحماسه ۹دی تاریخی ماندگار و میثاق ملت با ولایت بود و پیمانی مجدد بین حاکمین نظام و مردم برای دفاع از ارزشهای نظام انقلاب اسلامی رخ داد.

 

 وی خاطر نشان کرد: در آن رویداد تاریخی و مهم ، دشمنان که تلاش می کردند فاصله بین نظام، حاکمیت و ولایت ایجاد کنند خوشبختانه با حضور چند میلیونی و گسترده مردم از سراسر کشور ، باری دیگر عهد و پیمان با نظام وانقلاب و ولایت اعلام آمادگی  و یک روز ملی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید. 

 

حیدری،تصریح کرد: در روز که با بصیرت و هوشیاری و حرکت خود جوش مردم همراه بود، ملت یکپارچه حمایت خود را از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه از شخص مقام معظم‌رهبری اعلام کردند ، امید است در پیشبرد نظام، انقلاب و آرمان های نظام مقدس، ملت ایران سرافراز پیش رود.

 

نماینده مردم سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی،اظهار کرد:حماسه نهم دی‌ ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در این حماسه بزرگ، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردان و زنان ایران اسلامی است .

 

وی گفت: حضور ملت ایران در حماسه به یاد ماندنی و تاریخی ۹ دی سال ۸۸ نشان از بصیرت مردم داشت روزی که دشمنان با هجمه‌های فراوان قصد داشتند به ستون انقلاب و ولایت فقیه آسیب وارد کنند اما با بصیرت و هوشیاری مردم این فتنه نیز خنثی شد.

 

 

کد خبر 1243273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha