هیچ نظارتی بر بازار و قیمت‌ها نیست

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه متاسفانه هیچ نظارتی بر بازار و قیمت‌ها نیست، گفت: افزایش قیمت ارز و طلا قیمت همه کالاها را تحت تاثیر خود قرار داده است، گویا قیمت‌ها را رم کرده‌اند و افسار اقتصاد از دست دولت رها شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان به بیان آیات قرآن کریم و احادیث اهل‌بیت(ع) در ضرورت داشتن شناخت و بصیرت و اقدام آگاهانه در مواقع حساس و مهم پرداخت و اظهارکرد: اگر زمانی فاصله حق و باطل چهار انگشت بین شنیدن و دیدن بود، امروز فاصله حق و باطل از تار مو کمتر است و باید با ظرافت و دقت بسیار حق را از باطل تشخیص داد و پذیرفت.

 

خطیب جمعه بندر آستارا ضمن گرامیداشت ۹ دی ماه روز بصیرت و ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمان ایشان و روز ملی مقاومت گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز و واقعی بصیرت بود که با شناخت درست و حرکت به موقع در دفاع از اسلام و نظام جمهوری اسلامی جبهه مقاومت را گسترش داد و اجازه نداد عزت اسلام در جهان خدشه‌دار شود.

 

وی تصریح‌ کرد: شهید سلیمانی بدون هیچ ادعایی و به دور از هیاهو به وظیفه خود عمل می‌کرد و به خاطر اخلاص و دوری جستن از منافع شخصی درگیر و دار لابی‌گری‌ها و سیاست بازی نبود و علی‌رغم موقعیت بسیار مهمی که داشت هیچگاه از آن ذره‌ای استفاده نکرد و آن شیر بیشه‌های جنگ و نبرد همواره در خدمت محرومین و مستضعفان بود.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به افزایش بی‌رویه قیمت ارز و طلا و خودرو در هفته‌های گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه هیچ نظارتی بر بازار و قیمت‌ها نیست و افزایش قیمت ارز و طلا، قیمت همه کالاها را تحت تاثیر خود قرار داده است، گویا قیمت‌ها را رم کرده‌اند و افسار اقتصاد از دست دولت رها شده است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه دشمنان پس از ناامیدی از اغتشاشات برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، این‌بار با افزایش حمله‌ها در جنگ تمام عیار اقتصادی سعی در تحت فشار قرار دادن مردم عزیزمان دارند، افزود: برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، باید سردارها را به میدان مبارزه بفرستیم و دولت باید تیم اقتصادی خود را ترمیم کند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی ضمن گرامیداشت ۱۴  دی ماه روز جهاد کشاورزی، توسعه کشاورزی را به عنوان یکی از پایه‌های تولید و اقتصاد کشور پراهمیت دانست و خاطرنشان‌کرد: توسعه علمی و مدرن کشاورزی علاوه بر تامین نیاز داخلی و قطع نیاز به واردات می‌تواند ما را به عنوان یکی از تعیین کنندگان موازنه قدرت غذایی در دنیا مطرح کند.

 

 

 

 

کد خبر 1243275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha