تا زمانی که ملت ایران پشتیبان انقلاب اسلامی هستند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند

حجت الاسلام شیرازی، با بیان اینکه تا زمانی که ملت ایران پشتیبان انقلاب اسلامی هستند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند، گفت: دشمن هیچ گاه به تابلوی عظیم ملت ایران نگاه نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت الاسلام علی شیرازی، امروز جمعه (۹ دی) در آئین گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که با حضور گسترده و پرشور مردم آبادان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، اظهار کرد: امروز دشمن با جنگ روانی که از طریق فضای مجازی به راه انداخت در اختشاشات اخیر به دنبال رسیدن به اهداف خود بود.

 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، با بیان اینکه اساس دولت امریکا بر دروغ است، افزود: دشمنان ارزش های اسلامی را در فتنه ۸۸ مورد هدف قرار دادند و ملت ایران خاطرات تلخ این فتنه را فراموش نمی‌کنند و متاسفانه برخی خواص نیز در این زمینه مردود شدند.

 

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی در حماسه ۹ دی فتنه ۸۸ را خاموش کرد تا عزت مردم ایران به نمایش در آید، عنوان کرد: تا زمانی که ملت پشتیبان انقلاب اسلامی ایران هستند دشمن هیچ غلطی نمی تواند انجام دهد.

 

حجت‌الاسلام شیرازی، با بیان اینکه نیروهای مسلح همواره سینه های خود را در برابر تهاجم دشمن سپر قرار داده اند، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح همواره پای اعتقادات و انقلاب اسلامی ایستاده اند و از ولایت فقیه حمایت خواهد کرد.

 

وی فتنه سال ۸۸ را محصول طراحی استکبار جهانی برشمرد و عنوان کرد: برنامه ریزی و طراحی دشمن برای فتنه ها در کشور ما ۱۰ ساله است.

 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، اضافه کرد: اگر دشمنان ایران تفکر می کردند و در هشت سال جنگ تحمیلی از خود گذشتگی، دفاع و مقاومت جانانه مردم آبادان، خوزستان و ملت ایران را در برابر همه سختی‌ها و جنگ سخت را به خوبی می دیدند هیچ گاه فتنه انگیزی نمی کردند.

 

وی با بیان اینکه دشمن هم جاهل است و اهل تعقل نکردن، عنوان کرد: دشمن هیچ گاه به تابلوی عظیم ملت ایران نگاه نکرده است.

 

حجت الاسلام شیرازی، ادامه داد: دشمن پس از جنگ تحمیلی تقابل با ملت ایران را به جنگ فرهنگی تبدیل کرد تا ایمان و اعتقادات مردم را مورد هجوم قرار دهد.

 

وی راه اندازی و طراحی فتنه های ۱۰ ساله دشمنان برای مبارزه با تفکر ملت ایران اسلامی را بر اساس طرح صهیونیستی دانست و تاکید کرد: فتنه های ۸۸ و ۹۸ از این طرح هستند. فتنه ۸۸ که در آستانه انتخابات طراحی و اجرا شد موجب تعرض و اهانت به مقدسات شد اما با بصیرت مردم در ۹ دی نقش های شوم دشمنان خنثی شد.

 

کد خبر 1243276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha