فساد و عدم اجرای دستورات اسلامی به نظام آسیب می زند

شمس با اشاره به نارضایتی های داخلی گفت: فساد اقتصادی و عدم اجرای دستورات اسلامی در کشور به نظام آسیب می زند و نارضایتی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، بیژن شمس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و اغتشاشات و نارضایتی های مردمی اظهارداشت: فساد اقتصادی و سو استفاده های برخی از افراد از پست و مناسب منجر به ایجاد نارضایتی شده است.

 

معاون بسیج اساتید استان اصفهان افزود: فساد اقتصادی و عدم اجرای دستورات اسلامی در کشور به نظام آسیب می زند و نارضایتی ایجاد کرده که راهی جز رفع این چالش ها نیست.

 

وی با اشاره به اینکه ارتباط مردم و مسئولان نظام باید تقویت شود، تصریح کرد: برخورد با مفسدین اقتصادی و تقویت رابطه مسئولان و مردم در ایجاد رضایتمندی موثر است.

 

به گفته شمس، برخی از وعده های و دستورات اسلامی در کشورمان اجرایی نشده و مسئولان کمتر به آن در گذشته تا به امروز پرداخته اند و همین مسئله چالش ساز شده است.

 

وی با بیان اینکه بلوغ سیاسی مردم ایران رمز موفقیت انقلاب بوده و سرمایه بزرگی برای کشور است، تصریح کرد: حضور همیشه در صحنه مردم رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و منشا اصلی تحولات به حساب می آید.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: مکتب این سردار بزرگ اسلامی درس های زیادی را برای مردم کشورمان و مردم خواهان استقلال و آزادی در جهان دارد.

کد خبر 1243284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha