ایمان، اتحاد و بصیرت عناصر تشکیل دهنده حماسه نهم دی است

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه حماسه نهم دی یک‌ جریان مبتنی بر حضور آگاهانه، ایمان و اعتقاد است، گفت: ایمان، اتحاد و بصیرت سه عنصر تشکیل دهنده جریان ۹ دی است.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امروز جمعه (۹ دی) در راهپیمایی نهم دی‌ماه امسال شهرستان دزفول که پس از آیین سیاسی عبادی نماز جمعه با حضور مردم ولایتمدار شهرستان برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان اظهار کرد: مردم ایران با وجود بزرگنمایی و سیاه نمایی مسائل ایران و بمباران اطلاعات دروغ و کذب توسط دشمنان با حضور پرشور در راهپیمایی ۹ دی پشتیبانی خود را از ولایت و رهبری نشان دادند.

 

امام جمعه دزفول، با اشاره به حضور پرشور مردم دزفول در راهپیمایی نهم دی‌ماه امسال افزود: مردم در ۴۳ سال گذشته پای انقلاب، نظام، امنیت و شهدا ایستادند و در دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند لذا مسئولان نباید از مردم عقب بمانند.

 

وی ۹ دی را یک جریان مبتنی بر حضور آگاهانه و از روی ایمان و اعتقاد به همراه اتحاد و همدلی ملت دانست و اضافه کرد: ایمان، اتحاد و بصیرت سه عنصر تشکیل دهنده جریان ۹ دی است که بر اساس آن مردم با بصیرت ایران اسلامی با شناخت دشمن و نقشه های دشمن، هدف آنها را که پوشاندن لباس حق بر باطل و حق جلوه دادن باطل است تشخیص داده و خنثی کردند.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور در مراسم نهم دی باعث شدند که قدرت ایمان در کنار طوفان عظیم توده های مردمی در دل دشمن وحشت و خوف ایجاد کرده و تمام فتنه های دشمن خنثی شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن سعی در کمرنگ کردن و یا حتی به فراموشی سپردن قیام و حماسه ۹ دی است، عنوان کرد: مردم شهرستان دزفول همرمان با سراسر کشور بار دیگر با حضور پرشور در مراسم نهم دیماه این توطئه دشمن را خنثی کردند.

 

امام‌جمعه دزفول، با اشاره به مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها نیز ابراز کرد: حل مشکلات اقتصادی خواسته مردم است که باید برطرف شود و برای حل این مشکل کشور نیاز به مدیر خادم دارد و مدیری که به دنبال پست و دنیاپرستی است نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

 

وی خواستار ریشه یابی مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی توسط مسئولان شد و بیان کرد: دولتمردان و مسئولان باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند و برای رفع مشکلات چاره اندیشی کنند.

 

کد خبر 1243294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha