سهمیه ای برای دانش ‌آموزان منطقه زلزله زده بشرویه در کنکور امسال لحاظ شود

حجت الاسلام نصیرایی با اشاره به فصل امتحانات دانش آموزان و استرس های ناشی از زلزله در بین دانش آ‌موزان شهرستان بشرویه، گفت: باید پیگیری شود که چنانچه امکان پذیر باشد در کنکور امسال برای دانش آموزان مناطق زلزله زده سهمیه ای در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی شامگاه (9 دی) در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان بشرویه با بیان اینکه خوشبختانه مسئولان استانی و شهرستانی از همان لحظات اولیه زمین لرزه پای کار آمدند و خدمات رسانی را به خوبی شروع کردند، اظهار داشت: این زمین لرزه می‌تواند چنانچه به خوبی از آن استفاده کنیم برای مردم منطقه تبدیل به شیرینی و خاطره‌ای ماندگار شود.

 

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از این فرصت به عمل آمده باید برای گرفتن خدمات برای مردم این منطقه به بهترین نحو استفاده کرد، گفت: تاکنون در زمینه پیشرفت ساختمان مدیریت بحران شهرستان، تامین آمبولانس و موضوعات مربوط به هلال احمر در این شهرستان توسط معاونت عمرانی استاندار کارها به خوبی پیش رفته است، اما همچنان نیاز به توجه بیشتر وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی زیادی در این شهرستان نیاز به مقاوم سازی و بازسازی دارند، افزود: مسئولان باید از این فرصت به وجود آمده برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی غیرمقاوم استفاده کنند.

 

وی با اشاره به فصل امتحانات دانش آموزان و استرس های ناشی از زلزله در بین بچه ها، گفت: باید پیگیری شود که چنانچه امکان پذیر باشد در کنکور امسال برای دانش آموزان مناطق زلزله زده سهمیه قائل شوند.

 

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس با بیان اینکه هم اکنون در استان شاهد یک فضای همدلی، اتحاد و انسجام هستیم، ادامه داد: این اتحاد و همدلی را در کمتر دوره ای در استان دیده بودیم و این فرصت خوبی برای کاهش مشکلات و تحول در استان است.

 

نصیرایی با اشاره به مشکلات حوزه مسکن در کشور و استان، گفت: مشکلات مسکن را باید افرادی پاسخ دهند که 10 سال در کشور حتی یک واحد مسکونی هم نساختند و نه دولت سیزدهم، کسانی که سالها وزارت راه و شهرسازی دست آنها بود و در این حوزه بد عمل کردند.

 

وی با اشاره به اینکه شروع عملیات اجرایی بیمارستان بشرویه در سال 91 بوده اما این بیمارستان بعد از گذشت یک دهه نتوانستند در دولت قبل تکمیل کنند، گفت: امروز کشور تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی شده است و اینها به برکت گفتمان انقلابی و نگاه جهادی دولت است.

 

نماینده مردم طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس افزود: امروز به برکت گفتمان انقلابی مسئولان دولت مردمی از اول صبح تا نیمه شب آن هم در روز تعطیل پای کار مردم هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1243365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha