عده ای از خواص به خاطر دنیا پرستی در اغتشاشات اخیر سکوت کردند

سردار غیب پرور با انتقاد از سکوت برخی از خواص در جریان اغتشاشات اخیر کشور گفت: دینداری با آهسته برو آهسته بیا همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار غلامحسین غیب پرور، شنبه (۱۰ دی) در بخش دوم سخنان خود در یادواره شهدای سلامت گفت: به قضایای شهدا دو جور می توان نگاه کرد یکی روایتگری و بالاتر از آن، نگاه تحلیلی داشته باشیم و باید از مکتب آنها خوب استفاده ببریم.

 

 

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی علیه السلام با بیان اينکه در این دو سه ماه اخیر در جریان اغتشاشات خیلی ها رفوزه شدند؛ اظهار کرد: گلايه و بیکاری و گرانی و مشکل و تورم و دلخوری هست اما آیا حق نظام این بود هر کس می رسد یک چاقو به پیکره نظام فرو کند؟ نوبت ما که رسید این جنگ احزاب مدرن را وارد کنند؟

 

 

وی در خطاب به اغتشاشگران گفت: دلتان برای مهسا امینی سوخت؟ دروغ و نفاق و دورویی تا کجا؟ پاسخ راه حاج قاسم این بود برخی خواص سکوت کنند؟

 

 

سردار غیب پرور در خطاب به برخی خواص هم بیان کرد: از لطمه خوردن و آسیب دیدن دنیایشان ترسیدند؟ دینداری با آهسته برو، آهسته بیا نمی خواند؛ دینداری هزینه دارد.

 

 

وی با بیان اینکه در آخرالزمان هستیم و دو راه وجود دارد یا کفر یا حق؛ حتی نفاق هم سمت کفر می غلطد؛ افزود: ما باید راه مان را انتخاب کنیم.

 

 

غیب پرور تصریح کرد: این مردم استحقاق خوبی دارند؛ ولله قسم مقام معظم رهبری، نائب امام زمان عجل الله تعالی است و کسانی که به ایشان تاختند، باختند.

کد خبر 1243465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha