راهپیمایی گسترده در نینوا در حمایت از خط فرماندهان النصر

همزمان با نزدیک شدن به شهادت فرماندهان النصر، ساکنان راهپیمایی گسترده ای در حمایت از خط محور مقاومت در نینوا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، همزمان با نزدیک شدن به سالروز شهادت فرماندهان النصر«سردار حاج قاسم سلیمانی» و «حاج ابومهدی المهندس»، ساکنان سهل نینوا از الشبک و ترکمان شرقی در استان نینوای عراق راهپیمایی گسترده ای را برای حمایت از خط محور مقاومت در منطقه برگزار کردند.

 

در همین حال، «عمار حکیم» رهبر جریان حکمت در عراق در مراسم یادبود شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، گفت: ما معتقدیم جنایت وحشیانه علیه فرماندهان النصر در فرودگاه بین المللی گناه نابخشودنی آمریکاست که در حق ملت عراق و مهمانان عراق مرتکب شده است.

 

حکیم افزود: زمانی که ما خواستار حل اختلافات از طریق گفتگو و تفاهم بودیم نه از طریق تصفیه حساب و حملات وحشیانه و ترور، باید تصمیم گیرندگان این اقدام درقبال این پرونده حساس، پخته تر و باتدبیر رفتار می کردند.

 

وی ادامه داد: آنچه فرماندهان النصر از قهرمانی درخشان در مبارزه با تروریسم ارایه کردند، باید دیگران را برآن می داشت که آنها را اینگونه وحشیانه هدف قرار ندهند و از بین نبرند.

 

حکیم از دولت آمریکا خواست تا در سیاست های خود مبنی بر سیاه نمایی عمدی رسانه ای درباره فرماندهان النصر در پلتفرم های جهانی و ضرورت لغو ممنوعیت تصاویر این فرماندهان بازنگری کنند.

 

 گفتنی است، پهپاد های وزارت جنگ آمریکا روز جمعه گذشته (13 دی) خودرو سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در جاده فرودگاه بغداد هدف قرار دادند و این دو فرمانده بزرگ و همراهانشان را به شهادت رساندند. این عملیات آمریکا با نام «آذرخش کبود» به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا انجام شد.

کد خبر 1243474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha