لزوم فهم منطقی از مربع صداها در تشییع ۴۰۰ ‎ شهیدگمنام دفاع مقدس

خضریان با اشاره به لزوم فهم منطقی از مربع صداها در تشییع ۴۰۰ ‎ شهیدگمنام دفاع مقدس گفت: فهم جامعه شناسانه از این چهار صدای مهم در ایران، ضمن وجوب شکرگزاری برای همه کارگزاران، نشان از ‎عدم انسداد در رفع مسائل کشور دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در توئیتی نوشت: ‏فهم منطقی از مربع صداها در تشییع ۴۰۰ ‎ شهیدگمنام دفاع مقدس در ایران به قرار زیر است:


صدای اول: صدای شهید بود که ضمن افتخار به ‎ایثار خود در راه دین و میهن، مسئولیت ما را در احیای ارزش‌های انقلاب و دفاع از مرزهای معنوی و مادی ملت و انقلاب را خواستار بود.


صدای دوم: ‎صدای مردم نجیب و قدردان حاضر در بدرقه فاطمی شهدا بود، صدای ‎مظلومان مقتدر که تحول و حرکت چشیدنی را از دولتمردان و همه کارگزاران می‌خواهند.


صدای سوم:صدای پایداری دولت محترم و قول آقای رئیس جمهور به مردم برای کاهش آلام اقتصادی و اجتماعی که با ‎اتحاد ملی انجام می‌شود.


صدای چهارم: صدای خاموش فتنه گران و دشمنان ملت ایران بود که از قعر چاه خسران باز بر ‎انکار واقعیت و اصرار بر ‎منطق وارونه شکست خورده خود داشتند.


فهم جامعه شناسانه از این چهار صدای مهم در ایران، ضمن وجوب شکرگزاری برای همه کارگزاران، نشان از ‎عدم انسداد در رفع مسائل کشور دارد.

کد خبر 1243495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha