شانزدهمین مرحله از توزیع بسته های گوشت قربانی در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

شانزدهمین مرحله از توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی همزمان با ماه جمادی الثانی به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، شانزدهمین مرحله از توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی همزمان با ماه جمادی الثانی به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و با مساعدت و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

 

این اقدام ستاد در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی است و ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد در ۳۵ نقطه استان در شهرها و روستاهای شهرستان های اردل، کیار، بن، کوهرنگ و شهرکرد بین عزتمندانی که توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد شناسایی و بانک اطلاعاتی آن ها تکمیل شده است، توزیع می شود.

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تاکنون با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در ۱۵ مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته های گوشت های قربانی و در ۴ مرحله اجرای طرح ذبح قربانی و توزیع بین عزتمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال با مجموع وزن ۲۸ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم نموده است.

 

خاطرنشان می شود: خیران و مردم نیکوکار جهت مشارکت در هزینه ‌های پشتیبانی و فرهنگی موسسه حضرت خديجه (ع) و مشارکت در اجرای طرح های قربانی می توانند کمک های نقدی خود را از طریق روش‌های khadije.com/donate?nazr=qorbani-aval-mah، بخش اهدای کمک نقدی در وب‌سایت موسسه به نشانی Khadije.com و کارت به کارت به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ به نام موسسه حضرت خدیجه (س) پرداخت کنند.

 

کد خبر 1243602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha