پخت ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان رایگان به نیت حاج قاسم با همکاری کانون  روستای شهدای تکه نهاوند

سهرابی گفت: به نیت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و باکمک خیران و یکی از اعضای کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه نهاوند ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان پخت و بین نیازمندان و مردم توزیع شد.

علی سهرابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان گفت: با کمک خیران و  «هادی نادری » مسئول نانوایی و عضو کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه از توابع بخش مرکزی نهاوند به نیت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و با کمک خیران ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان پخت و بین مردم توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه گفت: چند سالی است به نیت حاج قاسم با کمک خیران و کانون در مناسبت های مختلف و به صورت خودجوش در نانوایی روستای تکه نذر نان به صورت رایگان و صلواتی انجام می شود.

 

سهرابی افزود: امسال و با هماهنگی خیران محترم در روستای تکه پویش نذر نان صلواتی به نیت حاج قاسم از  ۱۰ دیماه تا پایان سالگرد شهادت حاج قاسم ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه اظهار کرد: روستای تکه حدود هزار نفر جمعیت دارد و کار آماده سازی خمیر را از ساعت ۴ صبح شروع و تا ساعت ۱۹ ادامه داشت و بر اساس تصمیمی که با خیران گرفته ایم به خانواده های کم جمعیت ۲۰ قرص و خانواده های با جمعیت بیشتر ۳۰ قرص نان تحویل داده شد.

 

 

.

 

 

کد خبر 1243646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha