رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق: خون شهیدان ابو مهدی المهندس و سلیمانی هدر نخواهد رفت

رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق طی سخنانی در آستانه سالروز شهادت سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد که خون این دو شهید هدر نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، شیخ خالد الملا، رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق، عصر روز  شنبه (10 دی ماه) در جشنواره بزرگ یادبود سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، نایب رئیس شهید سازمان حشد الشعبی عراق در استان بصره سخنرانی کرد.

 

رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق در این مراسم گفت: برای سومین بار است که حادثه تاریخی و دردناک هدف قرار دادن قهرمانان اسلام را یادآور می ‌شویم؛ همان هایی که جانشان را فدا کردند.

 

وی افزود: آمریکا نتوانست با شهیدان ابومهدی المهندس و سلیمانی مقابله کند و بلکه آنها را در یک عملیات ناجوانمردانه و بزدلانه هدف قرار داد.

 

شیخ خالد الملا تاکید کرد: خون شهیدان ابو مهدی المهندس و سلیمانی هدر نخواهد رفت.

 

وی خاطر نشان کرد: واشنگتن شهیدان ابو مهدی المهندس و سلیمانی را هدف قرار داد، زیرا آنها تمام نقشه های غرب را ناکام گذاشتند.

 

در آستانه سومین سالگرد شهادت ابومهدی المهندس و شهید سلیمانی شهرهای عراق از جمله بصره شاهد برگزاری مراسم و راهپیمایی بود.

 

ساکنان سهل نینوا از الشبک و ترکمان شرقی در استان نینوای عراق راهپیمایی گسترده ای را برای حمایت از خط محور مقاومت در منطقه برگزار کردند.

کد خبر 1243655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha