شعار انقلاب بحرین برای سال ۲۰۲۳، «تجدید عهد با شهدا و رد عادی سازی»

ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه شعارانقلاب بحرین برای سال ۲۰۲۳ را «عهد و نفی» اعلام و تاکید کردند: این شعار به معنی تجدید عهد با شهدا و رد عادی سازی است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اینترنتی 14 فوریه، ائتلاف جوانان 14 فوریه هشتمین فعالیت «قادمون یا ستره» اعلام کرد: شعار انقلاب بحرین برای سال جدید، «عهد و نفی» است. این شعار جدید اوج مبارزات مردمی یک سال گذاشته است.

 

این ائتلاف اعلام کرد: امسال به معنی تجدید عهد با شهدا برای وفاداری به خون پاک شهدایی است که برخاک وطن ریخته شده است و تجدید عهد با اسیران ایثارگر که در پشت زندان‌ها هستند و با خانواده‌های فداکار و صبورشان و زخمی ها و مهاجران ثابت قدس است.

 

این ائتلاف تاکید کرد: امسال همچنین به معنی رد کامل و همه جانبه پروژه‌های خیانت و عادی‌سازی و نفی رژیم آل خلیفه است که به آرمان فلسطین خیانت کرده است و جنایتکارانی که فلسطینی‌ها را می کشند، دوست دارند.

 

این ائتلاف همچنین بر ادامه انقلاب تا رسیدن به همه حقوق مشروع خود از جمله حق تعیین سرنوشت تاکید کرد.

 

در همین حال، مردم بحرین در جزیره ستره با در دست داشتن عکس «آیت الله شیخ عیسی قاسم» مرجعیت بحرین و «شهید شیخ نمر باقر النمر» و «شهید سید هاشم السید سعید» شعارهای انقلابی و ضد صهیونیستی سردادند.

کد خبر 1243694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha