تقدیر از ۳۰ نفر از برگزیدگان بخش‌ دلنوشته نویسی جشنواره فرهنگی هنری مرد میدان در سرپل ذهاب

تمری،گفت: جشنواره فرهنگی هنری مرد میدان به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار و از ۳۰ نفر از برگزیدگان بخش‌ دلنوشته نویسی تقدیر شد.

خسرو تمری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری مرد میدان به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در سرپلذهاب در رده سنی نونهالان،نوجوانان و جوانان ،گفت:  ۱۵۰ آثار مختلف در سه بخش متن ادبی (دلنوشته)، شعر، نقاشی ارسال و در مقاطع مختلف مدارس شهرستان به جشنواره ارسال شد .

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپلذهاب،افزود: تبیین و ترویج دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی برای نسل جوانضروری است و باید دستگاه های فرهنگی و آموزشی به آن توجه ویژه داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: برگزیدگان بخش‌ دلنوشته جشنواره فرهنگی هنری مرد میدان در سرپل ذهاب تقدیرو متن های ادبی و اشعار شاعران سرپل ذهاب به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم از طرف اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان چاپ خواهد شد.  

 

تمری ،گفت: در این مراسم از ۳۰ نفر از برگزیدگان بخش‌ دلنوشته نویسی تقدیر و تعدادی از دانش آموزان دلنوشته های خود را قرائت و دلنوشته های خود را تقدیم شهید حاج قاسم سلیمانی کردند. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب ، اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی الگوی ولایتمداری ،جهاد و شهادت و ایثار، شهدای مقاومت و شهدای مدافع حرم ،شهدای امنیت و شهدای دانش آموزی حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز ،پرچم نماد وحدت، استواری ،عزت و اقتدار ملی  است.

 

وی، گفت:شهید سلیمانی در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی تا جبهه‌های مقاومت در برابر توطئه‌های مستکبران درصحنه نبرد حاضر بود و مجاهدت‌های شهید سلیمانی موجب شده است که حتی بعد از شهادت هم نام و یاد او زنده و تأثیرگذار باشد و این از نشانه‌های الهی است که باید آن را گرامی داشت.

 

تمری، در پایان افزود: متن های ادبی به همراه اشعار شاعران شهرستان از طرف اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان سرپلذهاب در آینده به چاپ خواهد رسید.

 

 

 

کد خبر 1243705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha