کسب رتبه نخست مدیران استانی در کشور توسط اداره کل امور عشایر فارس

کریمی گفت: اداره کل امور عشایر استان فارس در ارزیابی عملکرد هشت ماهه سال جاری مدیران استانی در سطح کشور، رتبه‌ نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، عبدالحمید کریمی، امروز یکشنبه (11 دی) از کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد اداره کل امور عشایر استان فارس در سطح کشور خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: اداره کل امور عشایر استان فارس در ارزیابی عملکرد هشت ماهه سال جاری مدیران استانی در سطح کشور، رتبه‌ نخست را کسب کرد.

مدیرکل امور عشایر فارس افزود: اداره کل امور عشایر فارس با کسب امتیاز 794 از یک هزار امتیاز، توانست رتبه اول در بین ادارات کل امور عشایر استان‌ ها را کسب کند.

وی با اشاره به شاخص های موثر در این ارزیابی اظهار کرد: میزان اعتبارات مصوب و تخصیصی تملک دارایی‌ های سرمایه ‌ای و هزینه ای، اعتبارات تسهیلاتی، تعاملات سازمانی، ارتباط موثر و چهره به چهره با ارباب رجوع‌ و عشایر، برگزاری میز خدمت در مناطق عشایری، برگزاری جلسات شورای اداری عشایری در سطح استان و شهرستان ها، میزان جذب اعتبارات مطالعاتی و عمرانی، فعالیت های مربوط به تشکل های عشایری، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، عملکرد روابط عمومی و ... از شاخص های موثر در این ارزیابی بوده است.

کریمی همچنین گفت: اداره کل امور عشایر فارس در سالهای 1399 و 1400 هم در ارزیابی سازمان امور عشایر ایران، حائز رتبه برتر در بین ادارات کل استانی امور عشایر کشور شد و امسال هم در بیست و پنجمین جشنواره «شهید رجائی» برای چهارمین سال متوالی، موفق به کسب حداکثر نمره در شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد، کسب افتخار کارمند نمونه استانی و کسب رتبه دوم در شاخص عفاف و حجاب در بین دستگاه های اجرایی استانی شده است.

کد خبر 1243731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha