مکتب سلیمانی، مکتب ولایت پذیری است

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اهمیت ترویج مکتب سلیمانی،گفت: مکتب سلیمانی، مکتب ولایت پذیری است.

حجت الاسلام محمد امیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،اظهار داشت: شجاعت و بی پروایی از ویژگی های بازر سردار سلیمانی بود.

 

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همه عمر خود را در جهاد در راه اسلام گذراند، افزود: حاج قاسم سیلمانی قلبش سرشار از یاد خداوند بود و درمیدان جنگ بی پروا به دل دشمن می رود و ترسی به  دل  راه نمی دهد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از باشهامت‌ترین فرماندهان تاریخ به شمار می‌رفت که در سخت‌ترین نبردها همواره پیشتاز بود و در خط مقدم قرار داشت.

 

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی تربیت شده اسلام ناب است، افزود: استکبار ستیزی و ظلم ستیزی و حامی مظلوم بودن از آموزه های اسلام ناب محمدی است.

 

حجت الاسلام امیدی ولایت پذیری را از دیگر ویژگی های شاخص سردار سلیمانی خواند و خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی اسوه اراده به اهل بیت (ع) و ولایت پذیری است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر ضرورت ترویج مکتب سلیمانی، ادامه داد: اعتقاد عملی به ولایت فقیه، خدمت به مردم، مردم‌داری و مردم‌دوستی، اعتقاد راسخ به عدم جدایی دین از سیاست، فراجناحی بودن تنها بخشی از اصول عملی حاج قاسم است.

 

وی اذعان داشت: مکتب سلیمانی پرورش دهنده انسان‌های بزرگ و بستری مهم برای بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام امیدی بیان کرد: سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرصتی است تا سیره و منش این سردار بزرگ اسلام برای آحاد مردم بویژه نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

 

 

کد خبر 1243733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha