ارسال ۱۲۰ اثر به جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت

محجوب از ارسال ۱۲۰ اثر به جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت خبر داد و گفت: شاهد اتفاقات خوب فرهنگی در شهر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ یاسر محجوب امروز ( یک‌شنبه،۱۱ دی) در اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت در تالار مرکزی شهر اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت روز رشت در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی وارد مرحله اجرایی شد و امروز شاهد اختتامیه این جشنواره و سایر جشنواره‌ها به مناسب روز رشت هستیم.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حاشیه جشنواره فیلم کوتاه رشت اذعان کرد: در تلاشیم تا جشنواره فیلم کوتاه ملی رشت را سال آینده برگزار کنیم و سال ۱۴۰۳ هم شاهد برگزاری این جشنواره به صورت بین‌المللی با همکاری اعضای شورا و سایر دستگاه‌ها مربوطه باشیم.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر اتفاقات خوب فرهنگی در شهر در حال رخ دادن است و باید تداوم داده شود که نیازمند تعامل و همکاری همگان است.

 

محجوب با بیان اینکه ۱۹ استان و ۲۶ شهر کشور در این جشنواره شرکت کردند، افزود: ۱۲۰ اثر از ۵۵ هنرمند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

وی با اشاره به راهیابی ۴۲ اثر از ۱۲۰ اثر ارسال شده به بخش داوری جشنواره، تصریح کرد: این جشنواره در چهار بخش داستانی، مستند، پویانمایی و موبایلی پذیرای آثار هنرمندان در سراسر کشور بود.

 

محجوب با بیان اینکه رشت پتانسیل‌های ارزشمندی در بخش تولید محتواهای فاخر دارد به پیشینه فرهنگی و هنری این شهر اشاره و خاطر نشان کرد: باید بستر تولید محتوای فاخر و ماندگار در رشت فراهم شود.

کد خبر 1243736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha