مساجد عامل بر ملا شدن حقیقت و نقش های شوم دشمن برای انقلاب شدند

حجت الاسلام عسگری،گفت: مساجد باعث خاموش شدن فتنه و تقویت انقلاب و بر ملا شدن حقیقت و نقش هایی شوم دشمن برای انقلاب شدند.

حجت الاسلام مصطفی عسگری ،در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به نقش مساجد در حماسه ۹ دی،گفت:همانطور که امام خمینی (ره)بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مساجد را سنگرهای اسلام معرفی کردند و فرمودند:سنگرها را باید پر کرد، این دژهای محکم را محکم نگاه دارید،این مساجد سنگرهای اسلام است.

 

مدیر مرکز افق حرم احمد بن اسحاق(ره) سرپل ذهاب، با بیان اینکه  مسجد سنگر است و باید سنگرها را برای اسلام حفظ کنیم، افزود: از صدر اسلام تا کنون مسجد نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف اسلامی داشته و اگر نگاهی به حوادث قبل و بعد انقلاب داشته باشیم این پایگاه مهم اسلامی به نحو خوبی ایفای نقش داشته است درمبارزه با طاغوت ،‌ پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی و حوادث مهم انقلاب و سرکوب کردن فتنه ها و در حماسه 9 دی مسجد و هیئت‌ها بودند، که  نقش بسزایی داشتند.

 

وی با بیان اینکه نقش مساجد در حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۹ دی ۸۸ و ایجاد «پیوند عاشورایی بین امام و امت» انکارناپذير است، خاطر نشان کرد:  افرادی که در ۹دی حضور داشتند همان افراد مسجدی بودند که به خیابان ها آمدند و آن حماسه عظیم را خلق کردند پس می بینیم که مساجد نقش بسیار مهمی را در بر هم چیدن بساط فتنه داشتند و خواهند داشت.

 

حجت الاسلام عسگری با بیان اینکه مسجد مهد تربیت نیروهای شایسته برای سکلان داری نظام اسلامی است، تصریح کرد:  فتنه گران در فتنه ۸۸ به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند، اگر مسجد نبود چه بسا فتنه گران می توانستند به نظام جمهوری اسلامی ضربه زنند.

کد خبر 1243740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha