۲۱۶ پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی به مناسبت سومین سالگرد سردار دلها افتتاح شد

همزمان با سومین سالگرد سردار دلها، ۲۱۶ پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی با اعتباری قریب ۵۰ میلیارد تومان در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با سومین روز از دهه مقاومت با عنوان " مردم داری، مردم یاری و عمل جهادی" ۲۱۶ پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی با اعتباری قریب ۵۰ میلیارد تومان یکشنبه(۱۱ دی) افتتاح شد.

 

 

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان در افتتاح نمادین بخشی از این پروژه ها در شهرستان ریگان توضیح داد: این پروژه ها در راستای توجه حاج قاسم به مردم  و کمک به مناطق کمتر برخوردار و با همکاری گروه های جهادی داخل و خارج استان و دستگاه های مربوطه از جمله راهداری، بنیاد مسکن و آبفا افتتاح می شود.

 

 

وی اظهار کرد: در همین راستا سه مدرسه سه کلاسه در یکی از روستاهای ریگان افتتاح و به هفت روستای این شهرستان آبرسانی می شود.

 

 

سردار نظری ساخت مسکن محرومین، خانه عالم، سرویس بهداشتی توسط گروه های جهادی محله محور شهرستان ریگان و گروه های جهادی خارج استان را از دیگر پروژه های مربوطه عنوان کرد.

 

وی در پایان گفت: آبرسانی به ۶۳ روستای نرماشیر به نیت عمر با برکت حاج قاسم با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان انجام می شود و اعتبار مابقی پروژه ها که مربوط به ریگان است؛ ۱۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

 

کد خبر 1243744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha