اینچه برون مامنی برای خروج از بن بست اقتصادی گلستان است

اعتماد گفت: اینچه برون یک جایگاه بسیار خاصی هم برای کشور و استان است و می تواند مامنی برای خروج از بن بست اقتصادی استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محسن اعتماد امروز (یکشنبه 11 دی) در مراسم انعقاد تفاهم نامه اردوهای راهیان پیشرفت بین اداره کل راه آهن شمال شرق 2 و بسیج دانشجویی گلستان گفت: این تفاهم نامه با هدف جهاد پیشرفت و جهاد تبیین مورد اشاره مقام معظم رهبری بین  این اداره کل و بسیج دانشجویی استان امضا شده است.

 

مدیرکل راه آهن شمال شرق 2 با بیان اینکه باید امیدآفرینی و شور و نشاط در جامعه ایجاد شود، افزود: جهاد تبیین نکته بسیار مهمی است که در صدر اسلام هم بوده و امروز هم دوباره احیا شده است و مقام معظم رهبری هم تاکید کردند که روشنگری انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه روشنگری باعث  پیوند جامعه با مسئولان و آبادانی و استقلال کشور می شود، ادامه داد: اینچه برون یک جایگاه بسیار خاصی هم برای کشور و استان است و می تواند مامنی برای خروج از بن بست اقتصادی استان باشد.

 

اعتماد اظهارداشت: اداره کل راه آهن جهش خوبی را در سال گذشته در صادرات خارجی داشته است و این تفاهم نامه باعث می شود تا دانشجویان با اردوهایی که رقم می زنند سفیران پیشرفت باشند و یک استراتژی برد برد را مستقر کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی قطار ارزان قیمت گرگان به اینچه برون با قیمت 2500 تومان لبخند را بر روی لب مردم نشاند و این باعث احیای بازارچه اینچه برون و شور و نشاط برای مردم شد تا امن به سفر بروند و خرید کنند.

 

 

کد خبر 1243761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha