پیروی از مکتب حاج قاسم بزرگ‌ترین سیلی به دشمن است

گیل‌چالانی گفت: امروز تاسی از مکتب حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین سیلی به دشمن است و دشمن از انتشار این مکتب در دنیا نگران است.

غلامرضا گیل‌چالانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: یقینا ترور این بزرگمرد جبهه دفاع مقدس و پیوستن به یاران شهیدش، پاسخ سنگین ملت ایران و آزادیخواهان جهان اسلام در پی داشته و نام و یاد و راه پر غروراین بزرگمرد تاریخ پرافتخار ایران برای همه قرون و اعصار زنده  جاوید مانده است.

 

فرماندار ماسال افزود: درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید گلگون کفن آبیاری شده و امروز به برکت خون این شهداست که انقلاب اسلامی در همه ی عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می درخشد و ما به این مسئولیت ها رسیده ایم .

 

وی گفت: باید ابعاد شخصیتی و سیره ومکتب حاج قاسم سلیمانی برای آحاد جامعه به خصوص نسل جوان تبیین و تشریح و فرهنگ سازی شود.

 

گیل چالانی با بیان اینکه دشمن بداند اثرگذاری شهید حاج قاسم سلمیانی از حاج قاسم سلیمانی بیشتر است تصریح کرد: امروز تاسی از مکتب حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین سیلی به دشمن است و دشمن از انتشار این مکتب در دنیا نگران است.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی و آشنایی نسل جوان و نوجوان با ویژگی های شخصیتی این قهرمان از اهداف برگزاری برنامه های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها باید باشد.

کد خبر 1243773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha