کانون فرهنگی هنری منتظران موعود میزبان پیکر مطهر شهید گمنام

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود از حضور پیکر مطهر شهید گمنام در مسجد جامع روستای نوشهر خبر داد و گفت: اعضای این کانون با حضور در آئین استقبال از پیکر شهید گمنام با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق بستند.

مژگان رضوانیان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین پاسداشت مقام شهید گمنام با حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در مسجد جامع روستای نوشهر با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران موعود و اهالی روستا برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و شهدا از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود که با حضور و شکوه خاصی برپا شد.

 

وی ادامه داد: همزمان با دهه مقاومت عزاداری و سوگواری در رثای شهدا از دیگر بخش های مراسم استقبال از شهید گمنام بود.

 

 

رضوانیان اضافه کرد: این انقلاب هر چه دارد از خون های پاک جوانان انقلابی است که در راه دفاع از میهن و اسلام فدا کرده اند و امنیت امروز را مدهون این گام های استوار در راه اسلام و انقلاب هستیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران موعود اذغان داشت: شهدا به همه امت ایران توصیه کردند که مروج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باشیم و از حریم ولایت به خوبی پاسداری و حفاظت کنیم.

 

رضوانیان افزود: به عنوان ادامه دهنده راه شهدا فعالان این کانون به توصیه های شهدا عمل می کنند و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گام های اساسی برخواهند داشت.

 

کد خبر 1243783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha