کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) به دیدار مادر بزرگوار شهید پوراروج رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) گفت: هئیت امنای مسجد جامع به همراه اعضای و فعالان کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دیدار مادر بزرگوار شهید پور اروج آبی بیگلو رفتند.

فرهاد داداش زاده به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: هئیت امنای مسجد جامع به همراه اعضای و فعالان کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دیدار مادر بزرگوار شهید پور اروج آبی بیگلو رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) تصریح کرد: در این دیدار از خدمات و فداکاری این مادر مهربان تجلیل و تکریم و از فداکاری فرزند برومند به نیکی یاد شد.

 

وی اعلام داشت: این دیدار به یاد کلام مقام معظم رهبری فرموده اند که گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست صورت گرفت و صله ارحام نسبت به خانواده شهدا را انجام داده باشیم.

 

داداش زاده عنوان کرد: نسل امروز باید با هویت فرهنگی و معنوی شهدا بیش از پیش آشنا شوند تا ادامه راه شهدا در این مقطع حساس باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) افزود: دلجویی از خانواده های معظم شهدا قطعاً دل های شهدا را شاد خواهد کرد که در این روزها آنها را تنها نگذاشته ایم و از فداکاری آنها یاد می کنیم.

 

 

کد خبر 1243793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha