عدالت‌گستری و هویت‌محوری رویکرد نوین رسانه ملی است

مدیر کل استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه عدالت گستری و هویت محوری رویکرد نوین رسانه ملی است، گفت: معتقد هستم که همه ایران تهران نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حسن عابدینی» امروز در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه رسانه مهمترین ابزار جنگ افکار است، اظهار داشت: باید در تقویت رسانه بکوشیم چراکه نظام سلطه با تمام توان به جنگ تمام عیار با جمهوری اسلامی برخاسته است و رمز و راز آن شاید در شخصیت شهید قاسم سلیمانی نهفته است که هندسه نوین قدرت جهانی را تغییر داد.

مدیر کل استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: شهید سلیمانی پنج راهبرد آمریکا در منطقه آسیا را با شکست مواجه کرد، جنگ قومیت ها و مذاهب را جمهوری اسلامی در کمتر از ۶ سال مهار و در حوزه سرزمینی خنثی کرد.

وی افزود: اشغال افغانستان و عراق با هدف دولت ملت سازی انجام شد که نه فقط دولت ملت سازی وقوع پیدا نکرد بلکه درس عبرت برای همگان شد و حاصلی به جز کشتار، قحطی، گسترش مواد مخدر، تجاوز و زندان بگرام نبود.

وی یادآور شد: در ۲۰۰۶ قصد نابودی حزب الله را داشتند اما نتیجه آن تسلط حزب الله لبنان به غرب آسیا است و به رغم اینکه می خواستند رژیم صهیونیستی در منطقه امنی قرار گیرد اکنون منطقه رژیم غاصب فلسطین ناامن ترین منطقه است.

عابدینی تاکید کرد: علت اینکه دشمنی دشمن تمامی ندارد، نقش ایران در خنثی کردن نقشه های استکبار است و به گفته ترامپ هفت تریلیون دلار و چهار دولت آمریکا هزینه کردند ولی آمریکا با ذلت از افغانستان خارج شد.

مدیر کل استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه عدالت گستری و هویت محوری رویکرد نوین رسانه ملی است، گفت: معتقد هستم که همه ایران تهران نیست و در چارچوب عدالت محوری باید به تمام ظرفیت های کشور توجه کرد.

وی تاکید کرد: قاب رسانه ملی در حوزه استان ها باید محلی برای نشان دادن نخبگان استانی و کارآفرینی باشد. حداقل ۱۰ساعت از برنامه های استان ها در پنج شبکه ملی پخش خواهد شد که انسجام ملی و امنیت ملی را افزایش می دهد.

همچنین مدیرکل جدید صدا و سیمای آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه برنامه های خود پرداخت و خواستار تعامل و همکاری تمام نهادهای دولتی و غیردولتی استان در راستای تحقق اهداف و اسناد بالادستی صدا و سیما شد.

گفتنی است، در این مراسم اکبر رضایی تبریزی به عنوان مدیرکل جدید صداو سیمای مرکز آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات بیش از چهار ساله مرتضی صفری قدردانی شد.

کد خبر 1243847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha