جبهه مقاومت با رشادت های حاج قاسم مستحکم تر شد

خوشحال با اشاره به اینکه با گذشت سه سال هنوز داغ حاج قاسم تازه است اما باور داریم که راه و هدفش زنده و پویا ادامه خواهد داشت گفت: جبهه مقاومت با رشادت ها و میدان داری حاج قاسم جان گرفت و روی پا ایستاد.

علی خوشحال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، با گرامیداشت نام و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی از وی به عنوان مالک اشتر ولایت یاد کرد و افزود: جبهه مقاومت با رشادت ها و میدان داری حاج قاسم جان گرفت و روی پا ایستاد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید بخشعلی زاده روستای ملاسرا با اشاره به اینکه با گذشت سه سال هنوز داغ حاج قاسم تازه است، اما باور داریم که راه و هدفش زنده و پویا ادامه خواهد داشت، گفت: حاج قاسم خصوصیات اخلاقی بارزی داشت که هر کدام از آنها از وی یک سرباز، یک فرمانده، یک قهرمان و یک مالک ساخت.

 

وی تصریح کرد: توجه به ابعاد شخصیتی حاج قاسم که نگاه بین الملی بر روی وی هیچ گاه کنار نرفت و بعد از شهادتش نیز قلوب میلیون ها نفر را به سمت خود کشید باید سرلوحه کارهای مدیران ما و جوانانی که آینده ساز این سرزمین هستند، باشد.

 

خوشحال در ادامه با تاکید بر اینکه می بایست نقش این سردار اسلام را بازخوانی کنیم از برگزاری سومین سالگرد شهادت فرمانده رشید مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی سردار «هامون محمدی» فرمانده هشت سال دفاع مقدس و همرزم و یاور فرمانده مقاومت و مداحی ذاکر اهل بیت حاج «رسول خدادادیان» خبر داد و اظهارکرد: این مراسم همراه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور پرشور مردم ولایتمدار و پیروان حقیقی انقلاب در مسجدالنبی ملاسرای کوچصفهان برگزار شد.

 

کد خبر 1243901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha