برگزاری محفل انس با قرآن در کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان

همزمان با دهه بصیرت و مقاومت و به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی محفل انس با قرآن در کانون های فرهنگی هنری «ارشاد»، «۱۸ اسفند» و «ساجدین» شهرستان فارسان برگزار شد.

اسفندیار امیریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با دهه بصیرت و مقاومت و به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی محفل انس با قرآن در کانون های فرهنگی هنری «ارشاد»، «۱۸ اسفند» و «ساجدین» شهرستان فارسان برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: این شهرستان با دارابودن ۳۸ کانون فرهنگی هنری در مساجد ویژه برنامه های متنوع فرهنگی هنری، مذهبی و ... را در طول سال با حضور اعضای کانون برگزار می کند.

 

وی ابراز کرد: یکی از برنامه های مهم و مستمر کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان برگزاری محافل انس با قرآن است که با استقبال گسترده ای همراه می شود.

 

امیریان گفت: حضور در برنامه های مناسبتی در طول سال، شرکت در برنامه های فرهنگی سایر ارگان ها، برگزاری برنامه های مذهبی در طول سال، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نقاشی، برگزاری طرح اوقات فراغت و اردوهای یک روزه از جمله فعالیت های کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی، توزیع نذر قربانی، توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند، غبارروبی قبور مطهر شهدا و ... از دیگر فعالیت های کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان است.

 

وی تصریح کرد: جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و استعدادیابی از اهداف برگزاری محفل انس با قرآن کریم و برنامه های فرهنگی هنری در کانون های فرهنگی هنری شهرستان فارسان است.

 

کد خبر 1243904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha