آیین تقریب، روحانیت و مقاومت با حضور علمای شیعه و سنی کشور در کرمان آغاز شد

آیین تقریب، روحانیت و مقاومت با حضور علمای شیعه و سنی کشور و حضور رئیس قوه قضاییه به مناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، دوشنبه(۱۲ دی) در آیین "تقریب؛ روحانیت و مقاومت" از سری برنامه های دهه مقاومت-بزرگداست سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به حضور مدعوین از استان های سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و جنوبی، جنوب استان کرمان و حضور مجازی ۱۲ استان در این آیین راجع به یکی از جنبه های روحی و رویه شهید سلیمانی سخنان کوتاهی ایراد کرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: ایشان شناخت عمیقی از توده های مردم داشت و علاقه مند و دلسوز آنان بود و انسان برای او مهم بود نه مذهب و اگر کسی انسان بود و حتی مسلمان هم نبود از باب "الناس عیال الله"  برای او دل می سوزاند و سند این دلسوزی را در جبهه مقاومت می بینید.

 

 

وی اظهار کرد: حاج قاسم به مردم باور داشت که رکن اساسی هر حرکت و تحولی مردم هستند و حتی در جهاد ۴۰ ساله به حضور مردم در کنار خود معتقد بود لذا لشکری در جبهه مقاومت شکل داد و آن خبرنگار گفت و نوشت آن لشکری که مسلمین انتظارشان را می کشیدند از ملیت ها و قومیت های مختلف شهید سلیمانی موفق شد در جبهه مقاومت رقم بزند. 

کد خبر 1243918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha