برنامه «شبی با قرآن در سوگ سردار» در قاین برگزار می‌شود

راستی گفت: برنامه محوری «شبی با قرآن در سوگ سردار» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته مقاومت در امامزاده زید(ع) قاین برگزار می‌شود.

علی راستی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری جلسات قرائت قرآن در مسجد فاطمیه (س) شهر نیمبلوک خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک افزود: کانون فاطمیون که در رواق نور در سال ۱۴۰۰ شایسته تقدیر ویژه شد؛ امسال هم با برگزاری جلسات متعدد قرائت قرآن، تفسیر قرآن، حفظ قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و... جوانان را به شرکت در این کلاس ها تشویق می‌کند.

 

وی ادامه داد: در این راستا امام جمعه شهر نیمبلوک که از قاریان برجسته و صاحب سبک است نیز در آموزش تلاوت قرآن حضور چشمگیری داشتند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک با بیان اینکه اعضای شرکت کننده در این جلسات با مطالعه جزوه تفسیر و حفظ قرآن در امتحان کتبی و شفاهی شرکت و نفرات برتر انتخاب و تقدیر می شوند، گفت: به دنبال اجرای فرامین و منویات مقام معظم رهبری؛ این کانون در جهت حفظ و آشنایی با مفاهیم قرآن کلاس‌های متعددی تشکیل داده و‌ جمعی از جوانان در این کلاس ها شرکت کردند.

 

وی از طراحی پوستری به مناسب سالگرد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و عنوان کرد: برنامه محوری شبی با قرآن در سوگ سردار به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته مقاومت بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده زید(ع) قاین برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک با بیان اینکه این کانون سال گذشته امتیاز کامل در رواق نور را کسب کرد، گفت: رواق نور یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما است و این کانون در ذیل این رواق، طرح تلاوت نور را به طور منظم برگزار می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1243926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha