اجرای طرح تلاوت نور هدیه به سردار دلها

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار دلها، طرح تلاوت نور هدیه به امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به خصوص سردار حاج قاسم سلیمانی به همت کانون جامع فهالنج برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی آیین پرست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس به منظور بزرگداشت دهه بصیرت برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس در ادامه گفت: در این راستا برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری به منظور تبیین اهداف دشمن در اغتشاشات اخیر و ابزارها دشمن در دستور کار قرار دارد.

 

وی به دیدار با خانواده شهدا اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم بحث دیدار با چهار خانواده شهید و یک آزاده و یک جانباز در دستور کار اعضای کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام آیین پرست در خصوص طرح تلاوت نور عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار دل ها این طرح به منظور قرائت قرآن کریم جهت هدیه به امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی به خصوص سردار سلیمانی در کانون اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جامع فهالنج طبس در پایان گفت: این کانون در روز نهم دی ماه به برگزاری مراسمی جهت بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پرداخت.

 

 

 

کد خبر 1243927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha