مرحله نیمه نهایی بخش خواهران مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی(ع) برگزار شد

مرحله نیمه نهایی بخش خواهران در رشته حفظ از هفتم لغایت یازدهم دی ماه در محل فرهنگسرای قرآن با حضور و تعدادی از داوران خواهر به صورت برخط برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم دارالقرآن امام علی ابن ابیطالب (علیه السلام)؛ مرحله نیمه نهایی بخش خواهران کمتر و بیشتر از 18 سال در رشته های حفظ 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم از تاریخ هفتم لغایت یازدهم دی ماه در محل فرهنگسرای قرآن و با حضور و تعدادی از داوران خواهر به صورت برخط برگزار شد. در این مرحله 69 نفر حافظ 10 جزء ، 49 نفر حافظ 20 جزء ، 43 نفر حافظ کل قرآن و در مجموع 161 باهم به رقابت پرداختند.

از مجموع شرکت کنندگان در مرحله نیمه نهایی 66 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

لازم به ذکر است در رشته­ های حفظ 20 جزء و کل قرآن کریم در مقطع زیر 18 سال 23 نفر از مرحله مقدماتی به صورت مستقیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

همچنین در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل کمتر و بیشتر از 18 سال نیز که مرحله نیمه نهایی آنان قبلاً برگزار شده بود 40 نفر به مرحله نهایی راه یافتند که در مجموع در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ 10 جزء ، 20 جزء و کل قرآن کریم 106 نفر از خواهران در مرحله نهایی باهم به رقابت خواهند پرداخت.

مرحله نهایی این دوره از مسابقات برای برادران وخواهران به صورت همزمان در هفته اول بهمن در سالن شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) برگزار خواهد شد که جزئیات آن متعاقباً اعلام می شود.

شرکت کنندگان محترم در مسابقات جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه مسابقات به  آدرس www.dqimamali.com مراجعه نمایند.

کد خبر 1243982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha