ضرورت گسترش معروف ها جهت رواج فرهنگ مالیاتی در جامعه/گذاریم "منکر"  معروف و " معروف " منکر شود

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه یکی از عواملی که در جامعه از بدیها جلوگیری می کند، نهی از منکر و منکر ساختن منکر است، نگذاریم " منکر" معروف و " معروف" منکر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان امور مالیاتی استان لرستان، اظهار داشت: اولین فایده ای امر به معروف و نهی از منکر همین است که نیکی و بدی، همچنان نیکی و بدی بماند.

 

وی افزود: یکی از عواملی که در جامعه از بدیها جلوگیری می کند، نهی از منکر و منکر ساختن منکر است، نگذاریم " منکر" معروف و " معروف" منکر شود.

 

مدیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید تبدیل به گفتمان عمومی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اولین فایده این فریضتین شناخت " معروف" و " منکر" است .

 

حجت الاسلام مهدوی نیا خاطرنشان کرد:برای تقویت و گسترش این معروف به منظور رواج فرهنگ مالیاتی در جامعه، باید آگاهی های لازم را به شهروندان بدهیم و اعتمادشان را جلب کنیم که مالیات دریافتی از آنها صرف چه کارهایی خواهد شد.

 

مدیرستاد امر به معروف ونهی از منکر استان لرستان تصریح کرد: این میشود اولین فایده امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، در مقابل آسیب هایی که این مجموعه با آن سرو کار دارد بعنوان مثال وجود معافیت های گسترده در عین حال ناکارآمد است.

 

مهدوی نیا اظهار کرد: معرفی فرهنگ مالیاتی بعنوان یک کار نیک، پذیرش و باور مردم برای پرداخت رضایتمندانه مالیات آن هم بعنوان وظیفه، نه از سر اجبار، فرهنگ مالیاتی نامیده می شود.

کد خبر 1243998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha