آیین بزرگداشت شهید سلیمانی در کانون «بصیرت» با سخنرانی امام جمعه قیروکارزین

رضایی از برگزاری آیین بزرگداشت شهید سلیمانی در کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» با سخنرانی امام جمعه قیروکارزین خبر داد.

سعید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار رشید اسلام، «سردار قاسم سلیمانی» آیین بزرگداشتی به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» افزود: همچنین در این برنامه که همزمان با سالروز خاک سپاری «شهید حبیب الله حقیقی» برگزار می شود یاد و خاطره این شهید گلگون کفن نیز گرامی داشته می شود.

 

وی بیان کرد: این آیین با سخنرانی حجت الاسلام «صداقت» امام جمعه شهرستان قیروکارزین همراه است که وی در سخنان خود به تبیین شخصیت شهید سلیمانی می پردازد.

 

رضایی ادامه داد:‌ همچنین در ادامه این مراسم «ذبیح الله صفایی» ذاکر اهل بیت (ع) نیز در رثای سردار دل ها مرثیه سرایی می کند.

 

وی با دعوت از شهروندان برای شرکت در این برنامه معنوی، عنوان کرد:‌ این برنامه روز دوشنبه ۱۲ دی ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «بصیرت» شهر «مبارک آباد» برگزار می شود.

 

کد خبر 1244020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha