کمک ۴۰۰ میلیون ریالی اهالی مسجد فاطمه الزهرا(س) اسفراین به نیازمندان

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا سلام الله علیها اسفراین، از کمک ۴۰۰ میلیون ریالی خیران این مسجد به خانواده های نیازمند طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ سجاد سالاری، مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا سلام الله علیها اسفراین گفت: این مبلغ در قالب بسته های معیشتی تهیه و در سبد خانواده های نیازمند قرار گرفت.



وی افزود: در این راستا 260 بسته معیشتی به کمک خیرین گمنام مسجدی تهیه و همزمان با روزهای دهه فاطمیه و به مناسبت شب یلدا بین خانواده های نیازمند توزیع شد.



سالاری همچنین از تهیه و طبخ 200 پُرس غذای گرم به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها خبر داد و گفت: به همت  فعالان مسجدی غذای گرم تهیه شده به دست نیازمندان رسید.



وی اجرای پویش تسلیت فاطمیه در میان کسبه و بازاریان هم محله مسجد را دیگر برنامه این کانون با همکاری پایگاه بسیج مسجد نام برد و گفت: برگزاری نشست بصیرتی با محوریت شناخت و معرفی شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها نیز برگزاری مراسم سوگواری از جمله دیگر برنامه های این ایام می توان برشمرد.




مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها، با همراهی قلم های رنگی دهه نودی ها


مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید چمران، روستای دوبرجه جاجرم، از برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با محوریت مسابقه نقاشی برای کودکان دهه نودی در این روستا خبر داد.



زهرا کمالی، افزود: این مراسم نه تنها برای بانوان و مادران مسجدی بود بلکه کودکان دهه نودی نیز با شور و شوق حضور داشتند و علاوه بر برگزاری نشست بصیرتی که با حضور طاهره بختیاری، از اساتید حوزه  ویژه خواهران برگزار شد،  کودکان نیز در مسابقه نقاشی با یکدیگر رقابت و هدایایی دریافت کردند.



کمالی همچنین گفت: این مراسم با سوگواری، مداحی و سینه زنی خواهران حاضر پایان یافت.

 

 

کد خبر 1244033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha