آستارا ظرفیت های سرمایه گذاری خوبی دارد

جهانی با بیان اینکه آستارا ظرفیت های سرمایه گذاری بسیار خوبی دارد، گفت: موانع و مشکلات سرمایه گذاران برطرف و از آنان حمایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، زهرا جهانی امروز ( دوشنبه، ۱۲ دی ) در آیین افتتاح نمایشگاه و آغاز به کار نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری گردشگری که در تالار هتل اسپیناس برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه و همایش این است که بر اساس دغدغه هایی که مقام معظم رهبری داشتند مشکلات احصا و با توجه به بیانات رئیس جمهور برای این مشکلات تسهیل گری کنیم.

 

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه آستارا ظرفیت های سرمایه گذاری  بسیار خوبی دارد ولی هنوز نتوانستیم به نحو احسن از این فرصت استفاده کنیم، افزود: موانع و مشکلات سرمایه گذاران باید برطرف و از آنان حمایت شود.

 

وی تصریح کرد: ما در میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دنبال ایده های نو  هستیم و تلاش می کنیم این رویکرد تبیین شود.

 

جهانی با اشاره به اینکه ما به دنبال این هستیم که دستگاه ها را پای کار بیاوریم و سلیقه هایی که گاهی در پشت بحث کارشناسی قرار می گیرد، کنار بگذاریم و قوانینی که سفت و سخت نیست با بند و تبصره هایی به آن انعطاف داده شود؛ ما همیشه این بند و تبصره ها را در حاشیه می گذاریم و هیچ وقت مراجعه نمی کنیم، ادامه داد: هدف ما از برگزاری این رویداد تنها بحث نمایشی نیست و هدف اصلی پنل تخصصی است که چالش ها و مشکلات را احصا شود.

 

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان ادامه داد:  مشکلاتی که شهرداری با آن گریبانگیر است در بحث سرمایه گذاری کلان نیاز به یک همت و تصمیم گیری عالی است‌ و با مستندات لازم اعلام کند تا اداره کل از طریق وزارتخانه مسائل را پیگیری کنیم.

 

وی با بیان اینکه در این همایش ها به تدریج در سایر شهرستان های گیلان برگزار خواهد شد،اضافه کرد:  ما به دنبال طرح های جدیدو پروژه هایی هستیم و سرمایه گذارانی که به ما مراجعه می کنند دنبال ساخت و ساز احداث بنا نباشند.

کد خبر 1244049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha