شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی تمام عیار انقلابی گری است

کاکایی،گفت:شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی تمام عیار انقلابی گری و نماد عدالت و ظلم ستیزی بود و از دل مردم و از متن زندگی مردم برخاسته بود و خود را خادم مردم می‌دانست.

مجتبی کاکایی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به فرارسیدن سومین سالگردشهید سلیمانی،گفت: حاج قاسم سلیمانی در دوران حیاتش نماد مجاهدت و انقلابی گری بر اساس ایمان و عمل صالح بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب،افزود: یکی از ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی خدا محوری بود خدا محوری شخصیت فرد را ربانی می‌کند، ایشان انسانی خدایی بود همواره با خدا بود و خدا یک لحظه دست از یاری وی برنداشت.

 

وی خاطر نشان کرد:  مکتب حاج قاسم مکتب ملت ایران است و امروز ملت ایران این افتخار را دارد که افتخار جهان اسلام از دیار کریمان و این خطه ولایتمدار برخاسته است‌.

 

کاکایی تاکید کرد: شهید سلیمانی در شکل گیری جبهه مقاومت و تقویت آن در منطقه و همچنین پیروزی های مکرر جبهه مقاومت در سوریه و عراق نقش چشمگیری داشت و لذا سالگرد شهادت سردار دلها بعنوان دهه مقاومت نامگذاری شده است . 

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب، اظهار کرد: سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب برای گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی و دهه مقاومت برنامه های ویژه ای  همچون  گرامیداشت یاد و خاطر سردار دلها در حرم مطهر احمد ابن اسحاق ، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، غبار روبی مزار شهدای شهرستان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و  برگزاری اجتماع پسران و دختران حاج قاسم از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این دهه است .

 

وی تصریح کرد : دیدار و همایش با بسیجیان امنیت ، برگزاری مسابقه روزنامه نگاری  و برگزاری مسابقات ورزشی و بومی و محلی نیز دراین دهه انجام می شود.

 

کاکایی در پایان گفت: مکتب شهید سلیمانی امروزه الگوی جوانان و رزمندگان شده است و بایستی این مکتب را ترویج و به تمام افراد دغدغه‌مند و دلسوز انقلاب اسلامی تسری بخشید تا دشمنان کور دل این خاک و بوم اجازی دست درازی نداشته باشند.

کد خبر 1244061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha