هیئت های مذهبی باید هم گرایی و هم افزایی داشته باشند

خوب پور با اشاره به اینکه از ظرفیت و توان همه هیئت های مذهبی استان استفاده و بنا بر هم گرایی و هم افزایی خواهد بود، گفت: بحث رقابت هیئت ها مطرح نیست، بلکه هیئت ها زمانی می توانند در ترویج این فرهنگ موثر عمل کنند که همه هم افزا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جانمحمد خوب پور امروز ( ۱۲ دی ماه) در مراسم سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلمیانی و افتتاح هیئت مذهبی مدافعان حرم استان کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: تا دنیا برپا است، همه از آثار معنوی این شهید بزرگوار بهره مند خواهند شد.

 

رئیس هیئت مدافعان حرم در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان، گفت: تواضع و فروتنی سردار حکمتیان یادآور دوران ارزشمند دفاع مقدس است.

 

وی ضمن اظهار امیدواری نسبت به اینکه این هیئت بتواند در زمینه تعمیق ارزش‌های دینی و سیره اهل بیت علیهم السلام فعالیت کند، افزود:هیئت های مذهبی اساسنامه و رسالت هایی بر عهده دارند و این هیئت تلاش می‌کند تا در ترویج آموزه‌های ثقل اکبر، قرآن کریم و اهل بیت طهارت علیهم السلام گام بردارد و در زمینه تعمیق این باورها استوار باشد.

 

خوب پور با اشاره به اینکه از ظرفیت و توان همه هیئت های مذهبی استان استفاده و بنا بر هم گرایی و هم افزایی خواهد بود، ادامه داد: بحث رقابت هیئت ها مطرح نیست، بلکه هیئت ها زمانی می توانند در ترویج این فرهنگ موثر عمل کنند که همه هم افزا باشند.

 

رئیس هیئت مدافعان حرم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنا داریم با همکاری اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و همچنین هم افزایی با سایر هیئت های مذهبی کار را به پیش ببریم.

 

گفتنی است در این آئین که با مداحی، قرائت شعر توسط شاعره هم استانی و همچنین تجلیل از دختر شهید ستار اورنگ، نخستین شهید مدافع حرم از استان کهگیلویه و بویراحمد همراه بود، هیئت مذهبی مدافعان حرم در این استان نیز رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

کد خبر 1244142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha