صندوق حمایت از توسعه صنعت گردشگری تشکیل می شود

شالبافیان حسین‌آبادی از تصویب تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، علی اصغر شالبافیان حسین‌آبادی شامگاه دوشنبه(۱۲ آبان) در جمع خبرنگاران استارا اظهارکرد: امروز همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آستارا برگزار شد.

 

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: این همایش به همت فرمانداری و شهرداری بندر آستارا و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی گیلان برگزار شد.

 

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاران در پیچ و خم‌های اداری و پیگیری‌های متعاقب موافقت اصولی بلاتکلیف نمانند، تصریح‌کرد: مجوز این فرصت‌های سرمایه‌گذاری بی‌نام صادر می‌شود و در کم‌ترین زمان ممکن امکان شروع به کار سرمایه‌گذاران وجود خواهد داشت و در یک طیف متنوع گردشگری طبیعی، تفریحی و ساحلی قرار دارد.

 

شالبافیان حسین‌آبادی گفت: خوشبختانه با موافقتی که با اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه داشتیم منابع بسیار خوبی برای استان گیلان تدارک دیده شده است.

 

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان‌اینکه با حمایتی که دولت در قالب لایحه بودجه ۱۴۰۲ برای حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری داشت، پیشنهاد تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت گردشگری مصوب شد،اظهارکرد: امیدواریم با تدوین اساسنامه این صندوق و شکل‌گیری آن بتوانیم به نحو موثرثری به تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری بپردازیم.

 

کد خبر 1244154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha