برگزاری کرسی های تلاوت  قرآن همزمان  سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ملایر

یار محمدی گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرسی های تلاوت قرآن در مساجد ملایر برگزار می شود.

ایرج یار محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: همزمان با هفته مقاومت اسلامی و به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه های قرآنی توسط واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود.

 

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد نبی اکرم همزمان با سالروز شهادت سردار دلها خبر داد و افزود: این کرسی تلاوت به عنوان شست و ششمین کرسی تلاوت در ملایر  است که با تلاوت یکی از قاریان برجسته شهرستلن و سخنرانی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود.

 

 وی همچنین از برگزاری یک کرسی تلاوت دیگر در مسجد یکی از روستاهای ملایر در هفته مقاومت اسلامی  خبر داد و گفت:  در همه موسسات و خانه های قرآنی نیز  برگزاری محافل و برنامه های قرآنی و دینی و بصیرت افزایی در ابن ایام برگزار می شود.

 

 یار محمدی همچنین از برگزاری پویش ختم قرآن کریم به خبر داد و تصریح کرد: واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر به نیت شادی ارواح طیبه شهدای مقاومت به‌ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پویش سراسری ختم قرآن کریم را برگزار می‌کند.

 

 وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند برای مشارکت در ختم قرآن و تعیین حزب مربوطه کلمه «شهید» را به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۴۰۴۵۲۴۰۰ ارسال کنند.

کد خبر 1244156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha