حاج قاسم محبوبیتش جهانی است

عزیزی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی محبوبیت جهانی دارند و حیف است که ما از شناخت ایشان غافل باشیم، گفت: نشست جهاد تبیین در سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد آقا سید هاشم ورازگاه سنگر برگزار می شود.

امیرحسین عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی محبوبیت جهانی دارند و نباید از شناخت ایشان غافل باشیم، افزود: حاج قاسم نمونه بارزی از مسلمانی بود که بدون وابستگی به هیچ حزب و گروهی در خدمت به مردم بود و خود را از ملت جدا نمی دید.

 

مسئول کانون شهيد مطهري آستان مقدّس آقاسیّدهاشم (ع) ورازگاه بخش سنگر با اشاره به ولایتمداری، مبارزه با استکبار، دفاع از مظلومان حاج قاسم که او را مرد انقلابی و حاضر در میدان کرد، گفت: شهید سلیمانی نه تنها پرچمدار و نماد مبارزه با استکبار جهانی، بلکه یک تفکر استکبارستیز بود.

 

وی اظهار کرد: عمق ایمان به خداوند است که انسانی را بدون ترس و شجاعانه در خط مقدم و در برابر با دشمنان تا دندان مسلح می برد و حاج قاسم چنین فرمانده ای بود.

 

عزیزی با بیان اینکه مردم نیز قدردان این ایثار و فداکاری حاج قاسم بودند و بخوبی آنرا در مراسم تشییع و خاکسپاری و حتی طی دو سال گذشته نشان دادند، تصریح کرد: لحظه لحظه زندگی ما باید الگوبرداری از بزرگانی همچون حاج قاسم باشد که در رفاقت، شهامت و شهادت پیشرو بود.

 

وی در ادامه از نشست جهاد تبیین در سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این نشست با سخنرانی عباس صفرپور، فرمانده سپاه ناحیه سلمان و با نوای کربلایی سلمان زارع امروز(سه شنبه، ۱۳ دی) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد آقا سید هاشم ورازگاه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم از سوی کانون، قرارگاه بصیرتی حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (علیه السلام) سنگر(محور شهید پورقلی)پایگاه های برادر و خواهر ورازگاه برگزار می شود، گفت: حضور برای علاقمندان آزاد است.

کد خبر 1244158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha