نقش وحدت آفرین سردار شهید قاسم سلیمانی الگویی برای همه مدیران دستگاه های اجرایی است

اسمعیلی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با اقشار مختلف جامعه و همه جبهه های سیاسی ارتباط داشتند و در مسیر ایجاد وحدت در بین همه افراد قدم برمی داشتند و به همین واسطه می توانند الگوی خوبی برای همه مدیران دستگاه های اجرایی باشند.

سمیه اسمعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از آن انسان هایی بودند که به واسطه حضور بین المللی که در جبهه مقاومت داشتند، واژه ایثار و شهادت را از مرزهای ایران خارج کردند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به واسطه این حضور، مظلومیت ایران و جبهه مقاومت را در عرصه بین المللی و در جهان به همه جهانیان شناساند.

 

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی به واسطه شخصیت فراملی که داشت، علاوه بر نظامی بودن، در همه مسائل کشور ورود داشته و با همه اقشار مختلف جامعه و همه جبهه های سیاسی ارتباط داشتند و هیچ جبهه گیری و خصومتی با شخصی نداشتند و در مسیر ایجاد وحدت در بین همه افراد قدم برمی داشتند و به همین واسطه می توانند الگوی خوبی برای همه مدیران دستگاه های اجرایی باشند.

 

اسمعیلی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ارتباط گیری و منش و روشی که با کودکان و نوجوانان داشتند، توانستند در بین دهه هشتادی ها و نودی ها به عنوان شخصیتی محبوب بوده و الگویی خاص برای همه جامعه ایران باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت پاسداشت شخصیت این سردار بزرگ و در راستای برگزاری هفتمن کنگره بین المللی شعر ایثار در قزوین، یکی از برنامه های ویژه ما برگزاری یادواره شهید عزیز سردار حاج قاسم سلیمانی است که در 13 دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار می شود.

کد خبر 1244189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha