بزرگداشت دهه بصیرت در۲۳ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

حجت الاسلام رحیمی گفت: ۲۳ بقعه متبرکه خراسان جنوبی با برگزاری برنامه های مختلف از جمله نشست های بصیرتی، نمایشگاه های بصیرتی، پخش کلیپ، محافل انس با قرآن کریم و طرح ملی قرار دوازدهم به بزرگداشت دهه بصیرت پرداختند.

حجت الاسلام حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت یکی از برنامه های بقاع متبرکه و سازمان اوقاف و امور خیریه است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های بزرگداشت دهه بصیرت گفت: از نهم تا نوزدهم دی ماه، 23 بقعه متبرکه خراسان جنوبی با برگزاری برنامه های مختلف به بزرگداشت دهه بصیرت می پردازند.

 

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری برنامه های بصیرتی، نشست های سیاسی، گفتمان انقلاب اسلامی و جهاد تبیین در بقاع متبرکه شاخص با حضور سخنرانان برجسته از جمله مهم ترین برنامه های طی این دهه است.

 

حجت الاسلام رحیمی به برپایی نمایشگاه بصیرتی اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه ها با موضوعات عفاف و حجاب، مشاوره خانواده همراه با غرفه های پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی در بقاع متبرکه برپا شده است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: پخش کلیپ های تصویری در بقاع متبرکه با موضوع شهدا، نهم دی، انقلاب و سردار دلها و اجرای گروه های سرود در بقاع متبرکه با موضوع شهدا و انقلاب از جمله دیگر برنامه ها است.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت گفت: این مراسم در بقاع متبرکه شاخص هر شهرستان در روز سه شنبه ۱۳ دیماه بعداز نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رحیمی عنوان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن و اهدای ثواب تلاوت آن به ارواح مطهر شهدا به خصوص شهدای مقاومت و شهدای مدافع امنیت در دستور کار بقاع متبرکه استان قرار دارد.

 

وی در پایان گفت: طرح قرار دوازدهم به نیت و یاد شهید سلیمانی در بقاع متبرکه اجرا خواهد شد و فعالیت در فضای مجازی، گروه ها و کانال های بقاع متبرکه با پویش هایی نظیر مکتب شهید سلیمانی، سردار دلها، شهید مقاومت، سرباز مردم و ... در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1244192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha