آئین هفتم تدفین شهید گمنام به همت کانون فرهنگی هنری بعثت در روستای شال برپا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت گفت: آئین هفتم تدفین شهید گمنام همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت خواهران مسجدی کانون فرهنگی هنری بعثت در امام زاده سید علی روستای شال برپا شد.

سیده مرضیه قریشی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین هفتم تدفین شهید گمنام همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت خواهران مسجدی  کانون فرهنگی هنری بعثت در امام زاده سید علی روستای شال برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای دوران دفاع مقدس از مهمترین محورهای این مراسم معنوی بود که با شکوه خاص برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: قرائت سوره یاسین و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) از جمله بخش های این مراسم بود.

 

قریشی اضافه کرد: این برنامه معنوی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری که فرموده اند «یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، بود و نوجوان و جوانان با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق بستند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت افزود: این فعالیت های فرهنگی کمترین کار در برای زحمات و خدمات رزمندگان اسلام است که بتوانیم پیرو راه شهدا باشیم.

 

قریشی تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل امروز با این فرهنگ از دیگر اهداف برپایی این ویژه برنامه بود.

 

وی اذعان داشت: شهدا بخشی از هویت فرهنگی و دینی کشور هستند که با نثار جان خود امنیت امروز را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

 

کد خبر 1244215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha