برخورد با بی بند و باری مطالبه امروز مردم از مسئولان است

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گفت: اتحاد و انسجام از عوامل تاثیرگذار مقابله با توطئه های دشمنان و جلوگیری از نفوذ دشمن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی حسینی نوری امروز در دیدار با رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، اظهار داشت: ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر بستر سلامت جامعه و مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

امام جمعه دورود و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دورود، با بیان اینکه برخورد با مظاهر بی حجابی امری ضروری است، افزود: تقویت فرهنگ حجاب و عفاف از مطالبات مردمی است.

 

وی خاطرنشان کرد: تقویت عفاف و حجاب مطالبه امروز مردم از مسئولین برخورد با این بی بندوباری و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب است  تلاش ستاد باید بیشتر شود.

 

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به فعالیت  ستاد امر به معروف و نهی از منکردر تمام شهرستان های استان، افزود: باید بستری فراهم شود که فعالیت های فرهنگی، آموزشی و اجتماعی در استان تقویت شود.

 

امام جمعه شهرستان درود با تاکید بر ضرورت تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و دستگاه های اجرایی، ادامه داد: اگر در ادارت امر به معروف و نهی از منکر باشد،کار‌های دیگر هم به درستی انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تمام همت ما باید خدمتگذاری به مردم باشد، اظهار کرد: باید با وجدان کاری به دنبال خدمت به مردم و کسب رضایتمندی مردم باشیم.

 

حجت الاسلام حسینی نوری اظهار کرد: بدانیم دین اسلام دین قوی است که اگر قوانین آن درست اجرا شود شاهد بیکاری‌ در جامعه نخواهیم بود، مدیران  فضایی را طراحی کنند که در قبال مردم حس  مسئولیت و خدمت رسانی را داشته باشند.

 

کد خبر 1244237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha