حمایت همه جانبه مدیران جهرم از تولید کنندگان امری ضروری است

شعبانی گفت: حمایت همه جانبه مدیران شهرستان جهرم از تولید کنندگان و واحدهای تولید امری ضروری و واجب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز سه شنبه (۱۳ دی) در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان جهرم گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای کلیه دستگاه های اجرایی لازم الااجرا است.

 

فرماندار ویژه چهرم با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان، خواستار اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان جهرم شد.

 

وی با اشاره به اینکه فعال شدن واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال یکی از راه های افزایش اشتغال و رونق اقتصادی است که می‌تواند نقش مهم و موثری در توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان داشته باشد، گفت: جایگاه و اهمیت تولید بر کسی پوشیده نیست و واجب و لازم است که از حمایت همه جانبه برخوردار باشند.

 

شعبانی ادامه داد: تولیدکنندگان در خط مقدم مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمنان قرار دارند و همه تلاش خواهیم کرد که توجه به بخش تولید کم نشود و همواره برای حل مشکلات حوزه تولید قدم‌ برداریم.

 

نماینده عالی دولت در پایان تاکید کرد: ادارات و ارگان های شهرستان جهرم پشتیبان تولید باشند و برای رفع موانع و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان پیش قدم باشند. 

 

لازم به ذکر است، در این کارگروه به مسائل و مشکلات پنج واحد تولیدی شهرستان پرداخته شده و در جهت رفع مشکلات آنان اقدامات لازم صورت گرفته گرفت.

کد خبر 1244247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha