شهید سلیمانی خارچشم دشمنان بود

حجت الاسلام سعادت فر گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خار چشم دشمنان و تنگ نظران بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر در آئین قرائت نهج البلاغه علی (ع) که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی به مناسبت سومین سالگرد سردار دلها در دفتر وی برگزار شد، با گرامیداشت فرا رسیدن 13دیماه سومین سالگرد شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی افزود: دشمنان دین اسلام و مهین اسلامی ایران از نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تلاش برای حذف نیروهای ارزشی و تاثیر گذار کشورمان بودند.
رضا سعادت فر خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی از چهره های درخشانی بود که نور وجودش چشم دشمنان را تنگ و تیره و تار کرده بود و پیوسته دنبال فرصتی بودند تا این شخصیت مردمی را از جهان اسلام بگیرند.


وی اضافه کرد: سلحشوری در میدان های نبرد هشت سال دفاع مقدس، مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان، مبارزه با داعش و دفاع از حریم اهل بیت (ع) به ویژه حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) در سوریه از مهمترین اقدامات موفقیت آمیز سردار دلها بود که آتش بر خرمن وجود مستکبران می انداخت و معادلات آن ها را برهم می زد.


امام جمعه بافق مردمی بودن و ولایتمداری شهید سلیمانی را از ویزگی های ارزشمند وی خواند و بیان کرد: تواضع ، یکرنگی ، عشق به مردم و پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت، محبت او را در قلب مسلمانان دنیا قرار داد.


وی اضافه کرد: همین ویژگی ها خار چشم دشمنان به ویژه اسرائیل و سرکرده استکبار جهانی ( آمریکا) شد و با نقشه شوم و استفاده از عوامل خود فروخته خیانتکار ، این چهره ارزشمند را که تربیت یافته مکتب امام راحل و مطیع ولایت و رهبری بود مظلومانه به شهادت رساندند.


سعادت فر با بیان اینکه سلیمانی پس از شهادت، دوباره متولد شد تصریح کرد: خبر شهادتش جهان اسلام را مغموم و تشیع جنازه بی نظیرش لرزه بر اندام دشمنان جنایتکار انداخت.


به گفته وی مکتب شهید سلیمانی امروز جریانی شده که رهروان زیادی دارد و جوانان در این مکتب مشق عشق و دلدادگی به رهبر و انقلاب می آموزند.


  امام جمعه بافق با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمان تجلی و نماد جان‌فدایی است افزود: او به‌گونه‌ای تربیت شده بود که برای تحقق آرمان‌ها میهن اسلامی جان‌فدایی می کرد و امروز شخصیت فراگیر حاج قاسم باید پررنگ‌تر از گذشته مطرح شود.


 

کد خبر 1244252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha