سردار حاج قاسم سلیمانی، مخزن اسرار و الگوی احرار

در تاریخ سیزدهم دیماه سال ۹۸ شمع وجود سردار صلح و صفا و سازندگی به وادی شهادت تابید و شهیدان را غرق نور نمود و ملائک خدا را نیز مسرور کرد.

خبرگزاری شبستان _ خراسان شمالی؛ سید حرمت الله موسوی مقدم: در تاریخ سیزدهم دیماه سال ۹۸ شمع وجود سردار صلح و صفا و سازندگی به وادی شهادت تابید و شهیدان را غرق نور نمود و ملائک خدا را نیز مسرور کرد.

 

در این روز پُر رمز و راز  فاخته فجر رخ نمود، طوق طلوع سر زد، درد دیدار بالاگرفت، رنگ رجعت نمایان شد، لحظه لقاء نزدیک گردید، افق عروج نمایان، سروش صبح گوشنواز و رُخ رفاقت از آسوی آسمان سرزد و سمفونی سرخ در سرای سبز شهیدان پیچید که بپاخیزید و صفای سردار حاج قاسم سلیمانی را به نگاه بنشینید.

 

آری! در این روز ماندگار  ملک دلها شکسته، نقاب در قاب خاک فرو برد و از چشم سرما فرشیان به مجلس عرشیان وارد شد و شبستان شهادت را مزین و منوّر نمود.

 

او دخیل دعایش به اجابت رسید و مسرور و مشعوف به خیل یارانش پیوست تا نامش جاودان یادها گردد.

 

 این سردار بی قرار در جوار یار آرام گرفت و جهانی را در اقیانوس عزا فرو برد.

 

سردار حاج قاسم سلیمانی با صحیفه ای سبز به سینای سرخ ایثار سفر کرد تا یک ایران و صدجهان را در حسرت جبس کند.

 

 این سوداگر سرو‌ نگر، باچهل چراغ روشن، جهاد را تکریم، شهادت را تعظیم، ترس را تسلیم، جان خود را تقدیم و سعادت را نیز برای همگان ترسیم کرد.

 

 این نام آوردگمنام به عنوان مخزن اسرار و الگوی احرار، حریم خدا و ناموس‌ اسلام را از چپاول محفوظ کرد و هیمنه هتاکان آمریکایی را به تاراج تباهی سپرد.

 

سردار سربلند وطن: گوی وفا را ربود، شعر صفا را سرود، راه ولا را گشود، رنگ ریا را زدود و عشق خدا را شنود تا فانی فی الله شود و باقی بالله بماند.

 

او باعزم ایثار و رزم خداییش گلوی نازک کودکان معصوم عراق و لبنان و سوریه و فلسطین را از سایه سخت خنجر خصومت داعش دادمنش نجات داد و‌ طومار تلخ خلافت دمش و عراق را از زمین و زمان برچید و زهر شکست و رسوایی در کام کثیف آمریکا و اسرائیل و آل سعود فرو ریخت تا هیبت فرزندان ایران بزرگ در حافظه تاریخ جاودانه شود.

 ‌

 

کد خبر 1244277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha