نوزده گروه نمایشی از ۹استان روی صحنه جشنواره منطقه ای تئاتر فجر می روند|لزوم هم افزایی دستگاه های اجرایی برای میزبانی شایسته

جوادی از برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر فجر به میزبانی استان مازندران با حضور ۱۹گروه نمایشی از ۹استان کشور در ساری خبر داد و گفت: این گروه های ۱۸-۲۱دی ماه به روی صحنه می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حسین جوادی در نشست ستاد برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر فجر استان با روح الله سلگی، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران به تکاپوی این ستاد و گروه های نمایشی برای  میزبانی شایسته از جشنواره منطقه ای تئاتر اشاره واظهار کرد: همانطور که از عنوان این جشنواره هویداست این جشنواره دریچه ورودی جشنواره تئاتر فجر است.

 

مدیرکل فرهنگ  وارشاد اسلامی مازندران گفت: بستر حضور ۹ استان برای رقابت صحنه ای ۱۹گروه نمایشی در مازندران فراهم است و در تدارک مقدمات اجرایی و آماده سازی زیرساخت های موجود استان هستیم.

 

وی با بیان اینکه در بازه زمانی ۱۸ - ۲۱ دی ماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر در بلک باکس و سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سالن حوزه هنری استان، گروه های نمایشی به روی صحنه خواهند رفت، افزود:  استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، گیلان، گلستان، سمنان، قزوین و البرز در این جشنواره حضور دارند.

 

جوادی با بیان اینکه جشنواره‌های منطقه‌ای تئاتر فجر قرار است به میزبانی چهار استان مازندران، کرمانشاه، بوشهر و فارس برگزار شود و در پایان برگزیدگان به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یابند، خاطرنشان شد: تلاش داریم تا از حداکثر توان و امکانات استان در اجرای این رویداد مهم استفاده کنیم و همچنین تقویت و بهره گیری از ظرفیت های زیر ساختی در مرکز استان نیز با جدیت دنبال می شود .

 

وی با اشاره به اینکه آئین اختتامیه جشنواره منطقه ای تئاتر در منطقه سه کشور روز ۲۱دی ماه جاری در ساری برگزار خواهد شد، گفت: پوشش رسانه ای این رویداد مهم فرهنگی هنری مورد انتظار است.

 

جوادی با بیان اینکه پیش بینی می شود شاهد حضور تقریبی ۱۸۰ - ۲۰۰نفر از هنرمندان تئاتر در این دوره از جشنواره در مازندران باشیم، خواستار همراهی دستگاه های اجرایی استان برای برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد منطقه ای شد.

کد خبر 1244284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha