جمع آوری بیش از ۳ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در طرح مفتاح الجنه

صالحی با اشاره به جمع آوری ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در طرح مفتاح الجنه گفت: این کمک ها به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شدند.

روح اله صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به جمع آوری 3 میلیارد و 300 میلیون تومان در طرح مفتاح الجنه گفت: این کمک ها به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری شدند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با یادآوری اینکه طرح مفتاح الجنه به منظور دلجویی از خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد انجام می شود، گفت: ایجاد نشاط معنوی در بین خیران و خانواده ها نیازمند و تقویت همدلی در جامعه اسلامی از دستاوردهای مهم این طرح است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح مفتاح الجنه در راستای رسیدگی به نیازمندان، زمینه سازی برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت های موجود در حوزه خیر و احسان و ایجاد فرصت های جدید در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف اجرا می شود، گفت: در این طرح و با همکاری خیرین و مسئولان استانی با 10 هزار و 500 خانواده دیدار شد.

 

به گفته صالحی، تکریم خانواده های تحت حمایت، ترویج سیره ائمه اطهار(ع) و فرهنگ ناب علوی و فاطمی در حوزه همنشینی با نیازمندان و جریان سازی در حوزه تقویت مسئولیت و ایثارگری اجتماعی در حوزه کاری این نهاد از اهداف دیگر اجرای طرح ارزشمند مفتاح الجنه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کمیته امداد حمایت از دانش آموزان و دانشجویان را نیز در دستور کالر خود دارد ، گفت:در حال حاضر از 29 نخبه در استان حمایت می شود.

 

صالحی اضافه کرد: کمیته امداد برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت یک وظیفه عام و برای برنامه‌ریزی رشد نخبگان یک وظیفه ویژه دارد که با این نگاه به توانمندسازی بیشتر جامعه کمک می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان زنجان برای افزایش ظرفیت‌های فکری و روحی مددجویان نخبه تا رسیدن به عرصه کسب و کار، برنامه‌های مختلف حمایتی در دستور کار داشته است، گفت: به همین منظور این نهاد در استان زنجان رتبه نهم را در حمایت از این گروه کسب کرده است.

کد خبر 1244309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha