تحقق ۸۶ درصدی تعهد اشتغال لنگرود در سامانه ملی رصد

جلالی از تحقق ۸۶ درصدی شهرستان لنگرود در سامانه ملی رصد اشتغال خبر داد وگفت: تا به امروز  از هزار و ۶۴۷ تعهد شغلی، هزار و ۴۱۶ مورد در سامانه ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، محمدرضا جلالی در جلسه کارگروه  اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان لنگرود ( با دستور کار جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱) که امروز ( سه شنبه، ۱۳ دی) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزا فرصت بسیار مناسبی برای اشتغال‌زایی و رشد تولید در بنگاه‌های اقتصادی محسوب می‌شود.
 
فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر عملیاتی و اجرایی شدن جلسات، تصریح کرد: در بحث تبصره ۱۶ آنچه اهمیت دارد اطلاع رسانی است و فرایند چگونگی کار باید در قالب کتابچه ای به متقاضیان اطلاع رسانی شود تا از ظرفیت این تسهیلات به نحو احسن در شهرستان استفاده شود‌.
 
وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی در خصوص تبصره ۱۶ قانون بودجه، با توجه به زمان بندی مشخص شده اقدامات لازم را انجام دهند، اذعان کرد: سهم شهرستان لنگرود در خصوص تبصره ۱۶،  ۵/۳۹ درصد اعتبارات استان به مبلغ ۷۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.
 
جلالی با تاکید بر اینکه علاوه بر اشتغال بر کیفیت کار و اشتغال هدف گذاری شده نیز باید نظارت شود، خاطرنشان کرد: سامانه رصد اشتغال فرصت بهره‌مندی از اطلاعات کمی‌ و کیفی این بخش جهت تدوین برنامه‌های اشتغال‌محور را در اختیار متولیان قرار می دهد.
 
وی از تحقق ۸۶ درصدی شهرستان لنگرود در سامانه ملی رصد اشتغال خبر داد و اظهار کرد: تا به امروز  از هزار و ۶۴۷ تعهد شغلی، هزار و ۴۱۶ مورد در سامانه ثبت شده است.
کد خبر 1244369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha