نشست بصیرتی جهاد تبیین در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  سیستان و بلوچستان

در سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نشست بصیرتی جهاد تبیین در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام علیرضا اصغری حسامیه در این نشست با اشاره به ویژگی های جهاد تبیین گفت: فهم درست و دقیق از مسائل و روایت حقیقی از آن به دیگران از بارزترین مشخصه و ویژگی های جهاد تبیین است. او افزود: همانطور که در بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین مشاهده می شود، تبیین و بازگویی حقایق، استفاده از شیوه‌های اخلاقی، بیان مسائل همراه با منطق، متانت، عقلانیت کامل و استفاده از عواطف انسانی و پرهیز از دشنام، تهمت، دروغ و فریبکاری در مواجهه با افکار عمومی، از اصول قطعی این جهاد به شمار می روند.

 

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: در میدان هایی که جبهه حق با آن درگیر است، مسئله تبیین در بعضی موارد، اهمیتی برابر و حتی بیشتر از خود موضوع پیدا می کند. میدان اصلی دشمن برای جولان دادن، شبهه افکنی و پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه از راه هایی مثل فضای مجازی است که می بایست با روشنگری و بیان روایت صحیح ودقیق از دستاوردها، سد راه دشمنان شد.

 

حجت الاسلام اصغری حسامیه به ویژگی ها و سجایای اخلاقی و مدیریتی سردار سلیمانی هم اشاره کرد و اظهار داشت: شهید سلیمانی مصداق بصیر در همه امور بود، چراکه در تمامی زمینه ها طبق دستورات دین عمل کرد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی افزود: ولایتمداری، مرد میدان بودن، روحیه انقلابی، مردمی بودن، سادگی و ساده زیستی و خوشخویی از ویژگی‌های شاخص و بازر سردار سلیمانی بود که آن را در همه عرصه‌ها و مسوولیت‌هایی که داشت به نحو احسن و شایسته انجام می‌داد و همین ویژگی حاج قاسم در کنار سایر ابعاد شخصیتی‌اش سبب شد تا در قلوب بیشتر آحاد جامعه و گروه‌های سیاسی جای گیرد.

 

حامد آرامش گفت: شهید سلیمانی در تمام سالهای زندگی، هرگز دغدغه‌ای جز دفاع از دین و دفاع از مظلوم، یاری محرومان و مبارزه با مستکبران نداشت و به همین دلیل همواره مایه افتخار ایران اسلامی و ملت های آزاده است.

 

او در ادامه با بیان خدمات و وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اظهار داشت: خدمات این اداره کل گستره بزرگی از شهروندان را در بر می گیرد که تعاونی ها، روابط کارگری و کارفرمایی، اشتغال، یارانه بگیران و حوزه آسیب های اجتماعی از آن جمله است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: تلاش مجموعه همکاران ما بر این بوده است که وظایف محوله را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان به مراجعه کنندگان ارائه دهیم. آرامش احیای تعاونی ها، کاهش زمان رسیدگی به دادخواست ها در مراجع حل اختلاف کار، دستیابی کامل به تعهد اشتغال و اجرای برنامه های مرتبط در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای جامعه هدف را دستاوردهای یکسال اخیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد.

کد خبر 1244394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha